دوستی دشمن به دلیل شکست استراتژی‌هایش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دوستی دشمن به دلیل شکست استراتژی‌هایش است/ هنر دوهزارو هفتاد و سه هنرمند شهید جاودانگی در مکتب شهادت است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز به دلیل اینکه دشمن استراتژی هایش در مقابل ملت ایران شکست خورده دنبال دوستی است تا در یک لحظه خنجر خود را به پشت ما فرو کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از هنرمندان بسیجی گفت: دوهزار و هفتاد و سه هنرمند شهید؛ هنرمندانی که اوج هنرشان را با جاودانگی در مکتب شهادت ثبت کرده‌اند نشان از حضور گسترده بسیج دارد.

وی افزود: اگر ملت ما در یک فرایند استثنایی توانسته مجموعه‌ای به نام بسیج را بیافریند که در همه عرصه‌ها پیشتاز و پیش رو است برای این است که در مجلس حسین حضور ‌می یابد و با یاد ایشان بزرگ می شود.

سردار نقدی ادامه داد: بسیج مجموعه ایست که نام آن از شهید و ایثارگری قابل جدا شدن و تفکیک کردن نیست چرا که نسل فهمیده ها نیز امروز به دلیل انکه در مکتب حسین درس اموخته اند بسیار هستند.

 وی اظهار داشت: اگر بسیجی دنیا را آباد می کند دنبال آباد کردن دنیای خود نیست؛ بسیج برای هیچ گروه، حزب و جناحی نیست بلکه فقط متعلق به مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: استراتژی کودتا و جنگ های نظامی سیاسی فرهنگی و اقتصادی دشمن امروز شکست خورده چون ملت ما در سایه وحدت و اطاعت از ولایت توانسته تمام استراتژی های دشمن را شکست دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون دشمن به پروژه نفوذ روی اورده بیان داشت: امروز به دلیل اینکه دشمن استراتژی هایش در مقابل ملت ایران شکست خورده دنبال دوستی است تا در یک لحظه خنجر خود را به پشت ما فرو کند چون ملت ما با حماسه های خود و ایستادگی در برابر ظالمان مردم عراق، سوریه، یمن، فلسطین، لبنان و مردم سایر کشورها را بیدار کرده است.

سردار نقدی گفت: اکنون دشمن امده تا نفوذ کند لذا در این میدان کارزار هنر است که باید بتواند چهره واقعی دشمن را کنار بزند و نگذارد نفوذی از سوی دشمن صورت گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: هنرمندان در افشای چهره منافقین و نقش کودتا گران و اقدامات شاه و نیز نشان دادن هنر انقلاب و بسیجی پا به پای انفقلاب آمده اند؛ آنروز رزمنده می‌جنگید و هنرمندان برایش شعر و فیلم و داستان می‌سرودند و می‌ساختند و می‌نوشتند اما اکنون شما هنرمندان درخط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارید پس باید در این میدان نبرد حقیقت چهره گرگ درنده را نشان دهید و نگذارید آنها به نتیجه برسند.

سردار نقدی در پایان اظهار داشت: این پرده آخر حرکت دشمنان در مقابل مردم کشورمان است به همین خاطر اگر این استراتژی انها هم با شکست مواجه شود دیگر خلع سلاح می‌شوند بنابراین امروز رسالت هنرمند بسیجی، رسالت زینبی است چرا که باید پیام شهدا و سخن آنها را به همه عالم برساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا